nazwa: | USŁUGA DRUKOWANIA, PAKOWANIA, ADRESOWANIA, KOLPORTOWANIA, DOSTAWY I INSERTOWANIA PISMA SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO „MAZOWSZE SERCE POLSKI” NA 2022 R. | |
symbol: | KM-KZ-I.ZP.U.272.98.2021.MK | |
tryb: | Prawo zamówień publicznych | |
data ogłoszenia: | 2022-01-14 | |
data otwarcia ofert: | 2022-01-24 | |
wielkość zamówienia: | Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne | |
ilość wywołań: | 186 | |
Adres URL: | https://platformazakupowa.pl/transakcja/562415 |
Dokumentacja:
Deklaracja dostępności
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej ZAMÓWIENIA PUBLICZNE I ZAPYTANIA OFERTOWE.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Wiesława Miecznikowska - Koordynator do spraw dostępności architektonicznej
adres e-mail: koordynator_dostepnosci@mazovia.pl
telefon: 22 5979 143, - Magdalena Marczakiewicz - Koordynator do spraw dostępności informacyjno-komunikacyjnej
adres e-mail: koordynator_dostepnosci@mazovia.pl
telefon: 22 597 9471, - Daniel Potrapeluk - koordynator do spraw dostępności cyfrowej
adres e-mail: koordynator_cyfrowy@mazovia.pl
telefon: 22 5979 524.
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi
Na podstawie art. 18 ust. 7 i 8 Ustawy w przypadku odmowy zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub wskazanego elementu strony internetowej podmiotu publicznego, wskazanych w żądaniu albo w przypadku odmowy skorzystania z alternatywnego sposobu dostępu przez osobę występującą z żądaniem, osoba ta ma prawo do złożenia do podmiotu publicznego skargi w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej. Do skarg rozpatrywanych w postępowaniach w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, lub elementu strony internetowej, stosuje się przepisy działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. ? Kodeks postępowania administracyjnego. Skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- ul. Okrzei 35, 03-715 Warszawa
Jak dojechać?
Najbliższe przystanki: Dworzec Wileński, Ząbkowska, Okrzei
Dostępność wejścia do budynku i przejść przez obszar kontroli:
Do wejścia do budynku prowadzą schody. W holu jest stanowisko ochrony. W drodze do windy jest stopień oznaczony kontrastowo. Ochrona budynku udostępnia schodołaz.
Dostępność korytarzy, schodów i wind:
Budynek jest wyposażony w windę. W budynku są dwie klatki schodowe. Krawędzie schodów nie są oznaczone kontrastowo. Toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na pierwszym piętrze. Na pierwszym piętrze, gdzie znajduje się Kancelaria Ogólna oraz pokój do obsługi interesantów, nie ma różnicy poziomów. Na piętrach 2, 3 i 4 występuje różnica poziomów (od jednego do trzech schodów) pomiędzy dwoma częściami korytarza. Korytarze są dostosowane do poruszania się na wózkach.
Pochylnie, platformy, informacje głosowe, pętle indukcyjne:
W budynku jest schodołaz. Obecnie w budynku nie ma pochylni, platform i pętli indukcyjnej.
Umiejscowienie, liczba i sposób korzystania z miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością:
Przed budynkiem znajdują się miejsca parkingowe ogólnodostępne. Wymagane jest uiszczenie opłaty w parkometrze. Przed budynkiem nie wyznaczono miejsca dla osób z niepełnosprawnością.